RESA TILL BERLIN

 GMT+1
 
Senast uppdaterad: 2014-09-17


Berlin är värd en resa!

Hotellet jag bodde på var rätt nybyggt, rullstolsanpassat och mycket bra!

Best Western Premier Hotel am Borsigturm
Ta en titt på det själv>> 

  
Hotellet och inköpcentrum mitt emot

Klick på dem för större
  
Augusti 2008


Nya bilder från 2009 har jag att visa, fler kommer!

Bilder från Berlin >>
Klicka på bildspel längst upp eller bild för bild.
 
Flyg: Göteborg - Berlin - Göteborg - Augusti 2011
 Välj HD för bästa kvalitet

Personlig Assistans inom ...


GIL-Individual Independent Living


... har jag som arbetsledare sedan 90-talet.
 
Kontakta GIL 

Till början >
 

Gästbok

Besök gärna min gästbok.


AKTUELLT FRÅN TENERIFFA 

Av Helena & Kjell

Kjells YouTube kanal och hans egen Musik
 


Ser du någon länk som är fel var god ta kontakt med mig - tack!



Denna sida kommer jag att uppdatera kontinuerlig när tiden finns.
Lämna gärna en kommentar!
Tack för besöket, ha det gott och välkommen åter!



All material som presenteras på denna webbsida, däribland namn, bilder, logotyper, etc., såväl som färgscheman och utlägget av webbsidan, är subjekt till äganderätt, varumärken och/eller andra intellektuella egenskapsrätter.
----

Jag tar inget ansvar för några förluster och/eller skador som uppstår från bruket av denna webbsida eller av någon annan webbsida, som denna sida länkar till, och/eller från bruket av information som presenteras på denna eller någon av de andra webbsidorna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback