JAG VILL TACKA SVERIGE!


Uppdaterad: 2012-05-17

169860-1

Jag vill tacka Sverige
för allt det jag fick uppleva i det vackra landet!
Jag vill tacka Sverige
för all arbete jag fått och fick göra i landet!
Jag vill tacka Sverige
för allt jag fått som funktionshindrat!

169860-1


Berättelsen om hur jag kom till Sverige 


  

Till Sverige kom jag första gången den 1 maj 1970,
fast innan jag kom fram till Halmstad förolyckade jag med bilen så den blev skot!


Jag klarade mig med några glassplitter i huvud som togs bort och syddes ihop på Lunds lasarett. 
Därifrån tog jag en taxi som körde mig till Halmstad för att träffa tjejen jag blev kär i som jag mötte i Berlin förut.

Över sommaren jobbade jag lite varstans och blev även kär i själva landet Sverige.
Fortsättning följer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback