Mitt liv i bilder

 UTC+1

Senast uppdaterad: 2014-06-18

Det är jag 1951- idag
(Bild för bild eller bildspel)

Så äter jag frukost och så middag

 
Tillbaka till:

DET ÄR JAG >> 

LIVE-WEBB-KAMEROR >>

Personlig Assistans i...


GIL-Individual Independent Living

... har jag som arbetsledare sedan 90-talet.

Kontakta oss 




Ser du någon länk som är fel var god ta kontakt med mig - tack!

Denna sida kommer jag att uppdatera kontinuerlig när tiden finns.
Lämna gärna en kommentar!
Tack för besöket, ha det gott och välkommen åter!


 


All material som presenteras på denna webbsida, däribland namn, bilder, logotyper, etc., såväl som färgscheman och utlägget av webbsidan, är subjekt till äganderätt, varumärken och/eller andra intellektuella egenskapsrätter.

Jag tar inget ansvar för några förluster och/eller skador som uppstår från bruket av denna webbsida eller av någon annan webbsida, som denna sida länkar till, och/eller från bruket av information som presenteras på denna eller någon av de andra webbsidorna.


Trackback